Γλώσσες

ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

A  A  A +
Πίσω
Νέο πρότυπο κατάστημα GOODY’S. Κυριαρχούν οι διαδραστικές τεχνολογίες
Νέο πρότυπο κατάστημα GOODY’S. Κυριαρχούν οι διαδραστικές τεχνολογίες

Η Goody’s ανακοίνωσε πρόσφατα τη λειτουργία του ομώνυμου εστιατορίου στην Κηφισιά, το οποίο πλέον αναδεικνύεται σε πρότυπο αισθητικής και σε πολύτιμο “οδηγό” εφαρμογής πρωτοποριακών τεχνολογιών στην υπηρεσία του πελάτη. Τo καινούργιο σημείο της Goody’s στην οδό Λεβίδου 1, στην Κηφισιά, είναι ουσιαστικά ένα πρότυπο κατάστημα το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει πιλοτικά για την περαιτέρω ανάπτυξη και ανανέωση του concept του γνωστού brand. Κι αυτό γιατί βασίζεται στην εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στον τομέα της εξυπηρέτησης των πελατών, ακολουθώντας τις καινούργιες τάσεις στο fast casual.

New age (tech) φιλοσοφία

Ακολουθώντας ένα από τα πλέον κυρίαρχα trends της τελευταίας διετίας, η Goody’s ακολούθησε παραδείγματα του εξωτερικού (αλυσίδα “Stacked” στη Νότια Καλιφόρνια, Bone’s Restaurant στην Ατλάντα και τόσα άλλα ακόμη σε όλο τον κόσμο, αρχής γενομένης από την technology freak Ιαπωνία...) και αποφάσισε να υιοθετήσει έναν καινοτόμο τρόπο παραγγελιοληψίας, απεικόνισης menu και ταυτόχρονης on-site ψυχαγωγίας των πελατών της. αφού τοποθέτησε στο νέο κατάστημα 4 tablets συγκεκριμένης εταιρείας υψηλής τεχνολογίας και μία multi touch οθόνη, έθεσε τις αντίστοιχες εφαρμογές σε λειτουργία και τις ανέδειξε σε βασικό πυλώνα της φιλοσοφίας του νέου concept.

Έμφαση στα iPads

Έτσι, οι πελάτες του συγκεκριμένου εστιατορίου μπορούν να “διαβάζουν” το menu σε 1 από τα 4 iPads του μαγαζιού, να ανακαλύπτουν στη μεγάλη multi touch οθόνη τελευταίας τεχνολογίας δεκάδες διαδραστικά παιχνίδια και να σερφάρουν στο Internet μέσω 3 iPads, ενώ απολαμβάνουν το γεύμα τους. Μάλιστα, οι εφαρμογές που μπορεί να βρει ο χρήστης στην multi touch οθόνη ανανεώνονται συνεχώς. Σύμφωνα, με εκπροσώπους της εταιρείας, “η ανταπόκριση του κόσμου είναι μεγαλύτερη των προσδοκιών μας”.

Μenu & εξυπηρέτηση

Πράγματι, οι πελάτες βλέπουν το menu μέσα από το iPad αλλά και μέσα από τις Plasma οθόνες (menu boards) που υπάρχουν στα ταμεία. Εξάλλου, σύμφωνα με προβλέψεις επισιτιστικών συμβούλων (Dennis Lombardi) και σχετικές μελέτες (National Restaurant Association), το μέλλον της παραγγελιοληψίας είναι ψηφιακό. Οι νέοι άνθρωποι αναζητούν την παρουσία της τεχνολογίας στα εστιατόρια, ενώ πρόσφατες έρευνες καταδεικνύουν πως 2 στους 3 νέους (18-34 ετών) προτιμούν να συχνάζουν σε αντίστοιχα εστιατόρια.  

Κείμενο: Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου

Από το τεύχος 45 (ΝΟΕ/ΔΕΚ 2012) του περιοδικού Snack and Coffee.