ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

A  A  A +
Πίσω
Chocolat cafe: Γρήγορα ναι, πρόχειρα όχι...
Chocolat cafe: Γρήγορα ναι, πρόχειρα όχι...

Το καινούργιο σημείο της αλυσίδας Chocolat cafe στο κέντρο της Γλυφάδας αποδεικνύει πως και η 24ώρες/7ημέρες κατανάλωση στη χώρα μας μπορεί να διαθέτει έναν χαρακτήρα πολυτέλειας και ποιότητας, πολύ διαφορετικό απ’ ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.

 Περπατώντας κανείς στην Αγγ.  Μεταξά στο κέντρο της Γλυφάδας, περνούσε από πιάτσες και συγκεκριμένα σημεία όπου μπορούσε να προμηθευτεί έναν καφέ στο χέρι ή κάτι για να φάει. Μια αντίστοιχη βόλτα μας όμως κατά τους τελευταίους μήνες μάς οδήγησε μπροστά σε κάτι διαφορετικό, που συνδύαζε τα οικεία σε όλους στοιχεία του take away με μια καινούργια ιδέα. Ο λόγος για το Chocolat cafe το οποίο βρίσκεται σε γωνιακό σημείο, αξιοποιώντας μ’ έναν εφευρετικό θα έλεγε κανείς τρόπο τις δυνατότητες του κτιρίου όπου στεγάζεται, αλλά και της συγκεκριμένης πιάτσας.

Το location

“Το κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου, ωστόσο η ιστορία του πηγαίνει κάποια χρόνια πιο πίσω”, μας εξηγεί ο εμπνευστής του όλου concept και ιδιοκτήτης των Chocolat cafe, κ. Κωνσταντίνος Χουρίδης. Πρόκειται για ένα αρκετά παλιό κτίριο στο οποίο στεγαζόταν κάποτε ένα φαρμακείο και τα τελευταία χρόνια στεκόταν εγκαταλειμμένο, διατηρώντας τη συγκεκριμένη περιοχή σε ένα υποβαθμισμένο επίπεδο. “Εμείς ενοικιάσαμε το κτίριο τον Αύγουστο του 2008, το αναστηλώσαμε σταδιακά με τις κατάλληλες και εξαιρετικά απαιτητικές εργασίες και καταφέραμε να το μεταμορφώσουμε σε ένα ολοκληρωμένων υπηρεσιών κατάστημα Καφεστίασης, όπως ακριβώς το είχα φανταστεί”, συμπληρώνει. Ο κ. Χουρίδης στέκεται και στο λόγο για τον οποίο επέλεξε το συγκεκριμένο σημείο: “Θεωρώ ότι υπήρχε ένα κενό στην αντίστοιχη περιοχή γι’ αυτό και προχώρησα στην ενέργεια αυτή, η οποία και ήρθε να συμπληρώσει το ήδη επιτυχημένο brand του Chocolat cafe”.

Το concept

Το brand είναι γνωστό σε όλους, αφού ήδη λειτουργούν με επιτυχία και για αρκετά χρόνια ομώνυμα καταστήματα σε Γλυφάδα (Ζησιμοπούλου 9), Θησείο (Αποστόλου Παύλου 27) και Μαρούσι (Περικλέους 1). Το όνομα “Chocolat” παραπέμπει στην ομώνυμη ταινία του 2000 με τη Juliette Binoche και τον Johny Depp, που αποτέλεσε έμπνευση για τον κ. Χουρίδη για ένα concept που συνδύαζε το γλυκό με το φαγητό και το οποίο υλοποίησε για πρώτη φορά στη Γλυφάδα το 2002. Τότε ήταν που αποφάσισε να αφήσει πίσω του τα 16 χρόνια ζωής και δραστηριότητας με 5 μαγαζιά Καφεστίασης στη Δανία. Οι σπουδές του στην τότε Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων στη Θεσσαλονίκη και η εξειδίκευσή του στην τουριστική οικονομία και το management στη Δανία, όπως και η εκεί πολύχρονη εμπειρία του, αποτέλεσαν πολύτιμα εφόδια στην προσέγγιση του όλου concept. 

Οι καινοτομίες

Όπως διευκρινίζει ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας, “το καινούργιο Chocolat cafe ακολουθεί την ίδια ταυτότητα με τα υπόλοιπα. Ωστόσο διαφοροποιείται ως προς το ότι εκεί δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο take away (παγωτό στο χέρι, σάντουιτς και καφές), αλλά και σε καινούργια προϊόντα”. Εκτός αυτών, συνδυάζει χαρακτηριστικά στοιχεία από τα άλλα μαγαζιά, όπως για παράδειγμα τα τραπεζοκαθίσματα που υπάρχουν παντού με το roof garden που διακρίνει το μαγαζί του Θησείου. Οι καινοτομίες αυτές εφαρμόστηκαν στο Chocolat cafe της Μεταξά, ώστε να εξυπηρετούνται αποτελεσματικά και όσοι πελάτες επιθυμούν την επιτόπια κατανάλωση -η δυναμικότητα του μαγαζιού αγγίζει τα 250 άτομα- ή το take away. Και αυτός ο συνδυασμός παροχής των υπηρεσιών διευκολύνεται ακόμη περισσότερο από το γεγονός πως το κατάστημα ακολουθεί 24ωρη λειτουργία για 7 μέρες την εβδομάδα!

Χώρος και εξοπλισμός

Ο σχεδιασμός, η διακόσμηση και η όλη διαμόρφωση των χώρων πέρασαν από τη θεωρία και την ιδέα του ίδιου του κ. Χουρίδη στην πράξη με τη συνδρομή αντίστοιχων συνεργείων και εταιρειών. Η τελική εικόνα δικαιώνει κάθε προσπάθεια με την εξωτερική όψη και το εσωτερικό του μαγαζιού να βρίσκεται σε ισορροπία: ίσιες γραμμές, γήινες αποχρώσεις στα τραπεζοκαθίσματα και μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες. Για τον εξοπλισμό του καταστήματος ως προς τον σταθμό take away, τις βιτρίνες των γλυκών, των σάντουιτς, των παγωτών, ο ιδιοκτήτης εμπιστεύτηκε την Δ. ΔΡΑΚΟΥΛΑΚΗΣ ΑΒΕΤΕ, δηλώνοντας σχετικά πως “με τις εξαιρετικές βιτρίνες και το φινίρισμα που μας προσέφερε η εταιρεία, καταφέραμε να διασφαλίσουμε την ποιότητα που θέλαμε”.

Το μενού

Στην κεφαλή της ομάδας βρίσκεται ο chef Αλέξανδρος Κοσσυβάκης, ο οποίος εδώ και 3 χρόνια επιμελείται τις πρότυπες συνταγές βάσει των οποίων παράγονται όλα τα πιάτα, ενώ αντίστοιχη λογική ακολουθείται και στον καφέ και το ποτό. Στον κατάλογο ξεχωρίζουν τα γλυκά, οι 32 γεύσεις παγωτού (από εξωτερικό συνεργάτη) που διατίθενται για κατανάλωση επιτόπου, στο χέρι ή ακόμη και για το σπίτι, τα ζεστά σάντουιτς που μπορούν να εμπλουτιστούν με 32 διαφορετικά προϊόντα (από προσούτο μέχρι μανούρι), τα κρύα σάντουιτς στα οποίο δίνεται έμφαση σε ψωμιά πολύσπορα, άσπρα ή μαύρα που ψήνονται στο κατάστημα, τα ορεκτικά, οι σαλάτες, τα κυρίως πιάτα, ενώ υπάρχει ειδική κάρτα για κρέπα, βάφλα και λουκουμάδες που ελκύουν όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον του κόσμου.

 

Kείμενο: Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου

Από το τεύχος 38 (ΣΕΠ-ΟΚΤ 2011) του περιοδικού Snack & Coffee