Γλώσσες

ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

A  A  A +
Πίσω
K.GRILL, βιομηχανικό σκηνικό για... κρεοφάγους!
K.GRILL, βιομηχανικό σκηνικό για... κρεοφάγους!

Τα ζουμερά, αρωματικά κρέατα και τα λαχταριστά σουβλάκια του K.Grill έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της Καλλιθέας και όχι μόνο. Tο νέο ‘‘παιδί’’ του φημισμένου Ομίλου Καστελόριζο συστήνει στο κοινό ένα καλοφτιαγμένο industrial σκηνικό με άψογο σέρβις και φυσικά... πλούσιο κατάλογο. Το Κ.Grill αποτελεί τον νέο, λατρεμένο προορισμό των απανταχού κρεοφάγων από το Δεκέμβριο του 2011. Ένα casual εστιατόριο με κρέας στον κεντρικότερο δρόμο της Καλλιθέας, στην Ελ. Βενιζέλου, φαίνεται πως ήταν ό,τι ακριβώς χρειαζόταν ο κόσμος, αφού το κατάστημα λειτουργεί με σταθερούς πελάτες από την πρώτη στιγμή. Σε ένα industrial σκηνικό, με «ζεστή» ωστόσο ατμόσφαιρα, δέχεται κόσμο από το πρωί μέχρι το βράδυ φέροντας την υπογραφή του καταξιωμένου, στο χώρο της Εστίασης, Ομίλου Καστελόριζο. Αυτή τη φορά, η επιτυχημένη οικογενειακή επιχείρηση με επικεφαλής τους αδερφούς Αντώνη και Ανδρέα Σταύρου, λαμβάνοντας υπ’ όψιν την οικονομική κατάσταση και κατανοώντας τις ανάγκες της αγοράς, στρέφεται προς το κρέας και το σουβλάκι, ικανοποιώντας το φανατικό της κοινό. Είναι μια στροφή που συμβαδίζει με μια ισχυρότατη τάση στον ευρύτερο χώρο της Μαζικής Εστίασης, η οποία δείχνει να ενισχύει το κρέας και το σουβλάκι, που τον τελευταίο καιρό μονοπωλούν σχεδόν τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού. Τo Κ.Grill βάζει φυσικά τη δική του σφραγίδα στην τάση «κρέας».

Δίνοντας βάση στην εταιρική ταυτότητα

Το λογότυπο έχει σχεδιαστεί για να παραπέμπει στις σφραγίδες που μπαίνουν στα νωπά κρέατα, δίνοντας το στίγμα της επιχείρησης, ταυτόσημο με τις φρέσκιες, μη τυποποιημένες γεύσεις. Το logo είναι τυπωμένο και στα αναλώσιμα (π.χ. το χαρτί που τυλίγονται οι πίτες ή τα σουπλά) δημιουργώντας μια εννιαία ισχυρή ταυτότητα. Γενικότερα η συγκεκριμένη επιχείρηση έχει επιλέξει μια «επιθετική» διαφημιστική πολιτική ως αναγκαίο εργαλείο εν μέσω κρίσης, προκειμένου να αυξηθούν οι πωλήσεις και γι’ αυτό δεν διστάζει να έχει σε τακτική βάση καταχωρήσεις σε εβδομαδιαία περιοδικά, αλλά και ένθετα εφημερίδων. Παράλληλα, με συνεχόμενες και συνδυασμένες κινήσεις μάρκετινγκ, στοχεύει στην αύξηση της πελατειακής της βάσης, ως αντίδοτο στην κρίση.

Στις φωτογραφίες από αριστερά: Οι ψησταριές ανάβουν από το πρωί. Εκλεπτυσμένος και συγχρόνως informal ο χώρος του K.Grill.

Βιομηχανικό design

Για τη διαμόρφωση του χώρου συνεργάστηκε όλη η ομάδα του Ομίλου με την επίβλεψη του ιδιοκτήτη κ. Αντώνη Σταύρου, καθώς και της διακεκριμένης διακοσμήτριας Θεανώς Ποταμιάνου. Επειδή όλο το concept περιστρέφεται γύρω από το κρέας, έγινε προσπάθεια να δοθεί στο κοινό η αίσθηση ενός μοντέρνου και εκλεπτυσμένου «στάβλου - αποθήκης». Γι’ αυτό έγινε εκτενής χρήση μεταλλικού πλέγματος, για να παραπέμπει στους φράχτες των παλιών ράτζων και επιλέχθηκε το τζιν ύφασμα που παραπέμπει στον casual ρουχισμό. Ο γενικός φωτισμός γίνεται από μη εμφανείς πηγές, ενώ τα κρεμαστά φωτιστικά και οι απλίκες ακολουθούν λιτή, βιομηχανική αισθητική. Τα είδη των φυτών που επιλέχθηκαν και στολίζουν παρτέρια ακόμα και στην εσωτερική σάλα, χρησιμοποιούνται κυρίως ως ιαματικά βότανα και μυρωδικά μαγειρικής και περιλαμβάνονται σε πολλά από τα πιάτα της κουζίνας. Στο σύνολό του ο χώρος είναι ιδιαίτερος και επιβλητικός και κυριαρχούν σκούρα χρώματα. Ωστόσο είναι τόσο μελετημένος από ανθρώπους με εμπειρία στη μαζική εστίαση που κάνει τον επισκέπτη να νιώθει άνετα. Ο επάνω όροφος είναι εξίσου προσεγμένος με άπειρα μπουκάλια εμφυαλωμένης ελληνικής μπίρας να κοσμούν τον τοίχο σε ράφια και το φυσικό φως να διαμορφώνει εξαιρετική ατμόσφαιρα. Αξίζει σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε τις άρτια σχεδιασμένες τουαλέτες στις οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ ακολουθούν το ύφος του υπόλοιπου καταστήματος.

Το κρέας στα καλύτερά του!

Η πολυετής εμπειρία του Ομίλου Καστελόριζο στον κλάδο της εστίασης είναι η πιστοποίηση της καλύτερης ποιότητας από άποψη πρώτων υλών, οι οποίες επιλέγονται μία προς μία. Το Κ.Grill αποτελεί την επιστροφή στη γνήσια ελληνική παράδοση, στο δημοφιλές σουβλάκι φτιαγμένο με μεράκι σε καλαμάκι ή τυλιχτό σε πίτα και στα ζουμερά κρέατα φτιαγμένα στον καπνό του κάρβουνου. Τα αρνίσια παϊδάκια που το κοινό τιμά... δεόντως προέρχονται από την Αιτωλοακαρνανία, τα μπιφτέκια πλάθονται καθημερινά σε χώρο του καταστήματος με 100% μοσχαρίσιο κιμά, ενώ όλες οι σάλτσες φτιάχνονται στο Κ.Grill. Η μεγάλη ποικιλία ορεκτικών, η παραδοσιακή τηγανιά με παστό χοιρινό από τη Μεσσηνία, οι ντελικάτες καλοψημένες και φρέσκες πατάτες, οι χειροποίητοι γύροι αλλά και το κοτόπουλο του ψήστη είναι μερικές από τις απολαύσεις που έχει τη δυνατότητα το κοινό να γευθεί. Στο Κ.Grill όμως δεν μένουν παραπονεμένοι ούτε οι χορτοφάγοι καθώς μπορούν να παραγγείλουν πιάτα όμως το καλαμάκι λαχανικών με μανιτάρια, πιπεριές, ντοματίνια και χαλούμι, που τυλίγεται και σε πίτα ολικής άλεσης και προστίθεται «τζατζίκι σνομπ» χωρίς σκόρδο! Για το τέλος η επιχείρηση έχει προβλέψει γλυκό κουταλιού καρότο ή ακτινίδιο και τραγανούς λουκουμάδες με μέλι, κανέλα και κυματιστό παγωτό μηχανής. Και όλ’ αυτά ποιοτικά, θρεπτικά και οικονομικά ταυτόχρονα! Ο κατάλογος έχει διαμορφωθεί από την έμπειρη ομάδα του ομίλου με την επίβλεψη του ιδιοκτήτη κ. Αντώνη Σταύρου. Όπως μας λέει ο ίδιος, παρά τη μικρή διάρκεια λειτουργίας της επιχείρησης, οι πελάτες έχουν ήδη αναγάγει συγκεκριμένους κωδικούς σε «best selling», με τα χοιρινά μπριζολάκια να κρατούν αδιαμφισβήτητα την πρώτη θέση στις προτιμήσεις τους.

Στάση για κρέας... στην Καλλιθέα!

Ρωτώντας το team του ομίλου για το πώς επέλεξαν τη συγκεκριμένη τοποθεσία για το νέο εστιατόριο μας απαντούν ότι έπειτα από έρευνα ανακάλυψαν ότι πολλές εταιρείες διατηρούσαν γραφεία κοντά στο συγκεκριμένο τετράγωνο, ενώ είναι γνωστό ότι η Ελ. Βενιζέλου (για τους ντόπιους, Λεωφόρος Θησέως) είναι ένας δρόμος με μεγάλη και καλή αγορά. Επιπλέον παρατήρησαν ότι στο συγκεκριμένο σημείο της Καλλιθέας δεν υπήρχε αντίστοιχο ψητοπωλείο που να συνδυάζει την ποιότητα με τις καλές τιμές και το όμορφο περιβάλλον. Για όλους αυτούς τους λόγους το μαγαζί έχει καταφέρει να συγκεντρώνει τον δικό του κόσμο σε μία σταθερή βάση ενώ διαθέτει και υπηρεσία διανομής κατ’ οίκον. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι οι πελάτες που παραγγέλνουν απ’ το σπίτι, γεγονός που συμβάλλει ουσιαστικά και στην επίτευξη του διαχρονικού στόχου της διοίκησης για σταθερή αύξηση στην κατανάλωση και διεύρυνση της πελατειακής βάσης. Παρά τις δυσκολίες της διανομής, γίνεται τεράστια προσπάθεια από όλο το προσωπικό προκειμένου το φαγητό να φτάνει στον πελάτη στο 100% των ποιοτικών και γευστικών στάνταρντ του, είτε επιλέγει να καθίσει στο μαγαζί είτε να το απολαύσει σπίτι του.

Η σημασία της σχέσης πελάτη-προσωπικού

Η εν λόγω εταιρεία διαθέτει τεράστια εμπειρία στο κομμάτι του πελάτη καθώς και του ανθρώπινου δυναμικού της έχοντας ήδη απογειώσει τόσα διαφορετικά είδη εστιατορίων (Kαστελόριζο, Όμικρον, Ορίζοντες Λυκαβητού, K.Grill). Φυσικά, η γενικευμένη οικονομική κρίση δεν θα μπορούσε να αφήσει εντελώς ανεπηρέαστη την επιχείρηση, παρά τη θερμή υποδοχή της από τον κόσμο: «Οι πελάτες επιλέγουν με περισσότερη προσοχή τις ποσότητες που θα παραγγείλουν σε αυτή την οικονομική συγκυρία», μας πληροφορεί ο κ. Σταύρου. Ο ίδιος πιστεύει ότι η σχέση ποιότητας-τιμής είναι αυτή που παίζει τον καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία οποιουδήποτε concept. Στο κομμάτι αυτό έχει συμβάλλει πάρα πολύ και η όλη στάση του προσωπικού, το οποίο έχει επιλεγεί με αυστηρά κριτήρια, ενώ προσλαμβάνεται κυρίως με βάση την εμπειρία του στον κλάδο του επισιτισμού, τον χαρακτήρα και φυσικά την αγάπη του για την Εστίαση. Το προσωπικό του Κ.Grill εργάζεται σκληρά για να υπηρετήσει τη φιλοσοφία του καταστήματος, το οποίο δεν αποκλείεται στο μέλλον να αποκτήσει και δεύτερο σημείο. Από την πλευρά μας το ευχόμαστε και το περιμένουμε!

 

Συνταγές K.Grill:

Πράσινη σαλάτα με φιλέτο κοτόπουλο

Μπουκίτσες γαλοπούλας κοκκινιστές

Γιαουρτλού 

 

Κείμενο: Εύα Αντωνοπούλου

Από το τεύχος 43 (ΣΕΠ/ΟΚΤ 2012) του περιοδικού ΨΗΤΟπωλείο.