Γλώσσες

ΑΡΘΡΑ & ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

A  A  A +
Πίσω
Γευστικόν, γευστικές... προτάσεις με άρωμα Ελλάδας, στη Βάρη!
Γευστικόν, γευστικές... προτάσεις με άρωμα Ελλάδας, στη Βάρη!

Μετά το επιτυχημένο ψητοπωλείο της Γλυφάδας, το Γευστικόν επεκτάθηκε και στη Βάρη, εγκαινιάζοντας νέα δεδομένα στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση. Οι ιδιοκτήτες, Κωνσταντίνος και Σωτήρης Δεσινιώτης, προχώρησαν στο εγχείρημα αφοσιωμένοι στη φιλοσοφία τους πως η εμπιστοσύνη κερδίζεται με την ποιότητα! Το brand ΓΕΥΣΤΙΚΟΝ του Κωνσταντίνου Δεσινιώτη έχει κυριολεκτικά «γράψει ιστορία» στα νότια προάστια και μετά από χρόνια πείρας και επιτυχίας ήταν φυσικό επακόλουθο ένα δεύτερο εξίσου δυνατό κατάστημα σε νέα τοποθεσία. Έτσι, στα μέσα του περασμένου Οκτώβρη οι Κωνσταντίνος και Σωτήριος Δεσινιώτης δημιούργησαν το εστιατόριο της Βάρης, το οποίο πληροί τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές από άποψη υγιεινής, ασφάλειας και εξοπλισμού! Με εμμονή στο ISO 22000 και το HACCP 2000 οι επιχειρηματίες επεκτείνονται παρά τη συγκυρία, με προσοχή στις κινήσεις τους και προσπάθεια αποφυγής των λαθών που όμως κάνουν τη διαφορά! Το νέο κατάστημα λοιπόν στην Αναργυρούντος, εξοπλισμένο από την εταιρεία ΑΦΟΙ ΤΑΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΙ ΟΕ εξυπηρετεί τις περιοχές Βάρη, Βάρκιζα, Πηγαδάκια, Καβούρι και Βουλιαγμένη έχοντας αποκτήσει σε πολύ μικρό διάστημα πελάτες... ταγμένους!

Επί... προσωπικού!

Το νέο μαγαζί δεν «επανδρώθηκε» με άτομα που εργάζονταν στη Γλυφάδα αλλά πραγματοποιήθηκαν νέες προσλήψεις, με εξαίρεση τον υπεύθυνο που έχει αναλάβει γενικότερα τον συντονισμό και των δύο. «Έγινε μεγάλη προσπάθεια οι υπάλληλοι να πάρουν την εκπαίδευση που θέλαμε για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε σωστά. Το έχουμε καταφέρει στο 90% θα έλεγα, έχοντας προσλάβει άτομα με παιδεία που καταλαβαίνουν και συνεννοούνται όπως θέλουμε», υποστηρίζει ο Κ. Δεσινιώτης συμπληρώνοντας «θεωρώ ότι μες στην κρίση πρέπει να δώσουμε έμφαση στην ανάπτυξη και αυτό απαιτεί να είμαστε απόλυτοι στις συνεργασίες, στη δουλειά και τις υποχρεώσεις μας».

Ποιότητα, καθαριότητα, εξυπηρέτηση

Αυτό είναι το τρίπτυχο που οι ιδιοκτήτες έχουν μεταφέρει στο προσωπικό και αποτελεί μία από τις βασικές αξίες της επιχείρησης. Το ότι εγγυώνται για την καθαριότητα σε κάθε χώρο και δείχνουν το ίδιο μεράκι από το πιο φθηνό πιάτο μέχρι την πιο απαιτητική μερίδα είναι αυτό που έχει κερδίσει τον κόσμο. Στο ΓΕΥΣΤΙΚΟΝ, σερβίρονται ψητά, σουβλάκια και μαγειρευτά, προϊόντα τα οποία απαιτούν μεγάλη προσοχή κατά την προετοιμασία και το σερβίρισμα. Γι’ αυτό έχει οργανωθεί ο ειδικός χώρος στη Γλυφάδα για να μπορεί ο σεφ και ο βοηθός του να βγάζουν το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των μαγειρευτών και να τα ετοιμάζουν. Οι μερίδες αυτές μεταφέρονται πολύ προσεκτικά με ειδικά διαμορφωμένο όχημα στο μαγαζί της Βάρης στο οποίο τηρούνται οι πιο αυστηροί κανόνες υγιεινής (καλά συσκευασμένες και αποθηκευμένες σε μπεν μαρί, χωρισμένες μεταξύ τους). Οι χώροι αποθήκευσης έχουν οργανωθεί με ιδιαίτερη φροντίδα ενώ έχει δοθεί μεγάλη βάση στους χώρους επεξεργασίας των νωπών κρεάτων που μαρινάρονται στο κάθε κατάστημα.

Υψηλές οι προσδοκίες του πελάτη

Ένα δεύτερο σημείο απαιτεί πάντοτε μεγάλη προσοχή κυρίως ως προς τη φροντίδα του πελάτη. Είτε αυτός παραγγέλνει πίτα γύρο είτε απλώς ένα αναψυκτικό είναι αναγκαίο οι υπάλληλοι να είναι φιλικοί, να δείχνουν σεβασμό στον επισκέπτη και να εξυπηρετούν με θέρμη ώστε μακροπρόθεσμα να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη. Γι’ αυτό το λόγο στο ΓΕΥΣΤΙΚΟΝ λειτουργούν ομαδικά, με σωστή εμφάνιση (απαραίτητα καπέλα, γάντια) και επικοινωνιακή διάθεση, προσπαθώντας να διατηρήσουν το ήδη υψηλό επίπεδο του brand και να ανταποκριθούν στις προσδοκίες του πελάτη. «Η εμπιστοσύνη κερδίζεται με την ποιότητα των προϊόντων που πουλάμε, τη συμπεριφορά όλου του προσωπικού ακόμα και με τον εμφάνιση και τη συμπεριφορά των διανομέων μας, oι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί να φέρονται όπως αρμόζει αφού είναι μέρος της εικόνας του καταστήματος και μας εκπροσωπούν εκτός του μαγαζιού», μας λέει ο υπεύθυνος του καταστήματος. Eπίσης ό,τι αρνητικό συμβαίνει καταγράφεται στο βιβλίο παραπόνων με σκοπό να διορθωθεί. Κάθε βράδυ αναλαμβάνει κάποιος να ρίξει μια ματιά στο βιβλίο αυτό ώστε να έχει μία εικόνα εάν κάτι δεν πήγε καλά.

«Στόχος μας είναι να θεωρούνται ταυτόσημα τα σημεία μας, και ο πελάτης να βρίσκει την ίδια γεύση, ποιότητα και εξυπηρέτηση όποιο κι αν διαλέξει, γεγονός που δεν είναι πάντα δεδομένο όταν μια επιχείρηση αποφασίζει να επεκταθεί», μας τονίζει ο κος Δεσινιώτης. «Για όλους τους παραπάνω λόγους οι πελάτες μας αρκεί να έρθουν μια-δυο φορές για να γίνουν θαμώνες!»

Από την πρώτη ύλη... στο πιάτο!

Βασική προϋπόθεση για την άριστη λειτουργία και αυτού του καταστήματος, είναι για τον ιδιοκτήτη του η αμμέριστη εμπιστοσύνη στους συνεργάτες προμηθευτές του. Συγκεκριμένα το εν λόγω εστιατόριο έχει συνάψει σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με ορισμένους από τους προμηθευτές του ώστε να προμηθεύεται φρέσκες πρώτες ύλες (από τη μαναβική μέχρι το γιαούρτι) και νωπά κρέατα, αναλαμβάνοντας εξολοκλήρου την επεξεργασία!

Αντιπαλεύοντας την κρίση

Ο ιδιοκτήτης μάς εξηγεί ότι το εστιατόριο προσπαθεί να κάνει τον κάθε πελάτη να νιώσει ο ίδιος ξεχωριστός και φυσικά- σε τόσο δύσκολους καιρούς- ότι «πιάνουν τόπο» τα χρήματα που διαθέτει.

Όπως μας πληροφορεί ο κος Δεσινιώτης το μαγαζί δεν έχει συγκεκριμένο target group επομένως οι εργαζόμενοι οφείλουν να καλύψουν τις ανάγκες κάθε καταναλωτή, είτει πρόκειται για μοναχικό θαμώνα, είτε για μια οικογένεια. Γι’ αυτό το λόγο παίζει πάντοτε ξένη μουσική που δίνει μία πιο νεανική πινελιά, αλλά ταυτόχρονα είναι σε τέτοια ένταση, ώστε να μην είναι ενοχλητική και να μπορούν να καθήσουν μικρά παιδιά ή ηλικιωμένοι.

Να σημειωθεί εδώ ότι το interior design έχει επιμεληθεί ο διακοσμητής Δημήτρης Οικονόμου και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά υψηλών προδιαγραφών προδιαθέτοντας θετικά τον επισκέπτη. Πάντοτε μετά το φαγητό ακολουθεί κερασμένο φρέσκο γλυκό ενώ οι τιμές είναι αρκετά χαμηλές, στοχεύοντας στην άριστη σχέση ποιότητας- τιμής.

Ταυτότητα καταστήματος

◗ Επωνυμία: Γευστικόν

◗ Διεύθυνση: Αναργυρούντος 18-20 (Πρώην λεωφ. Βάρης)

◗ Ιδιοκτήτες: Κωνσταντίνος & Σωτήρης Δεσινιώτης

◗ Προσωπικό: 23-25 άτομα

◗ Σπεσιαλιτέ: Κοτόπουλο σχάρας

 Κείμενο: Εύα Αντωνοπούλου

Από το τεύχος 41 (ΜΑΪ/ΙΟΥΝ 2012) του περιοδικού ΨΗΤΟπωλείο