NEA

A  A  A +
Πίσω
Το ελληνικό κρασί προωθείται στο εξωτερικό
Το ελληνικό κρασί προωθείται στο εξωτερικό

Σχεδόν 72 εκατ. ευρώ θα επενδυθούν στην προώθηση οίνων σε αγορές χωρών εκτός Ε.Ε. για την πενταετία 2014-2018. Το μέτρο αποσκοπεί στην ενίσχυση της ανταγωνιστικής θέσης του ελληνικού κρασιού στις σημαντικές αγορές χωρών όπως ΗΠΑ, Καναδάς, Ρωσία, Κίνα, Ελβετία, κ.ά. και κατά συνέπεια στην αύξηση εξαγωγών των ελληνικών επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, ο Υπουργός Αγρ. Ανάπτυξης Αθ. Τσαυτάρης ενέκρινε 52 προγράμματα προώθησης, ετήσιας ή τριετούς διάρκειας, που αφορούν στην υλοποίηση των δράσεων του μέτρου.  

Από το τεύχος 52 (Μάρτιος/Απρίλιος 2014) του περιοδικού ΨΗΤΟ.